Punta de Choros

27 декември 2009

На 2009г й оставаха 120ч съществуване. От календара падна поредния лист с дата 27 декември и към 10.30ч сутринта ме събуди звън от телефона.

Инсталация на Microsoft шрифтове в Ubuntu 16.04

14 януари 2017

нсталация на Microsoft шрифтове в Ubuntu се поражда от идеята браузърите в различните системи, да показват еднакво текстовото съдържанието на интернет страниците.

Ubuntu 16.04 инсталация на USB disk on Key

19 ноември 2016

Арсеналът ми от мобилни компютри съдържа Fujitsu Lifebook AH530. Това е бюджетна машина от 2011г на Intel Core i5-480M процесор и 4GB DDR3 RAM памет.

gparted

Paragon ExtFS for Windows

30 юли 2016

ExtFS for Windows е утилита на Paragon Software разработена през 2013г. Тя представлява решение, предоставящо пълен достъп на четене и на запис до раздели ...

msvcr100.dll is missing Windows 10

04 октомври 2016

Майк Патерсън от Plixer, компания по компютърната сигурност, публикува доклад , че Windows 10 изпраща данни в криптиран вид от вашата машина на всеки пет минути. Той е направил максимума, за да спре изтичането, но системата продължавала да изпраща информация.




Операционна система - WindowsXP SP3
Приложна дизайнерска програма - SolidWorks 2006 SP0.0
Тяхната комбинация нагледно показва прост пример за създаване на твърдо тяло.
SolidWorks е лидираща програма в бранша и предлага цялостно решение за машиностроителен инженеринг. Тя e основният продукт на SolidWorks Corpоration, притежание на френската Dassault Systèmes. Благодарение на SolidWorks се промениха представите за проектиране. В тази програма първо чертам в плоскостта, а после изтегляме в пространството. Това предполага налично техническо въобръжание за достигане на крайния резултат.

Начало
Стартираме програмата и създаваме нов документ. Избираме една от трите плоскости на пространството за работна. Чертаем нов Sketch с инструмент Circle. Toй е необходим за бъдещия делителен радиус на нашата пружина. Точен размерът гоним с Smart Dimension.


Направата на пружина става с помощта на инструмент Helix/Spiral. Негова е заслугата да бъде водач при изграждането на пружината. За целта активираме произволна втора помощна повърхност, в която ще начертаме бъдещата спирала. Допираме окръжността и активираме Helix/Spiral. Автоматично получаваме спирала, която в следващи стъпки корегираме брой витки и стъпка.


В последната свободна повърхност, в случая Right Plane, предстои да начертаем окръжност - Sketch 3. Това е диаметърът на солидното тяло.


Следва активация на инструмент Swept Boss/Base. Указваме водим Sketch и водач. Активираме Show Priview и получаваме бъдеща пружина.


Оформяне на пружината. Нужните пети постигане с начертаване на поред Sketch 4. Чертаем правоъгълник, който след изтегляне ще изиграе роля на нож.


Инструмент Extruded Cut с настройки Through All. При нужда реверсираме направлението на действие. Бутон ОК отсича пружината и тя има пета.


Завъртане на 180' и повторение на предходното действие. Наличие - втора пета.



И ето нашата красавица!






до нови срещи   ^.^
13.09.2009 profruit 


0 Response to "Пружина"

Публикуване на коментар

Този блог е реинкарнация на първите ми опити за споделяне в нета. На времето започнах с къси разкази на преживяното. После се обезсмисли и превърнах блога си в системно радио. Пиша единствено неща, които карат душата ми да живее: Ubuntu, WEB, Photoshop, Фотография, Споделено и т.н. Това е моето системно радио, разбирате ли? Моята вълна и вие сте на нея сега.

Архив на блога