Profruit banner

Умен звънец в openHAB

16 декември 2023

Телефонът е винаги с мен и сега, където и да се намирам получавам известие от openHAB, че някой е позвънил и чака пред вратата. А ако ме няма вкъщи става ясно часа и датата на последното позвъняване.

Tasmota Multipress

30 септември 2023

Идеята е Sonoff Touch T1 US 2 в салона, да управлява освен своето осветление и това в кухнята, а още вентилатора.

DIY 12V 1A WiFi Router UPS

22 април 2023

При поредно прекъсване на захранването вкъщи, батерията на нoтбука и двата UPS автоматично превключват на аварийно захранване и едновременно полита съобщение за конфуза

Zigbee2MQTT клониране

21 януари 2023

... как да клонираме съществуваща настройка на Zigbee2MQTT без да се налага последвало интервю на zigbee-устройствата.

LD2410 - бюджетен датчик присъствие в openHAB

11 февруари 2023

Цената на HLK-LD2410 зададе име на поредната тема в моя блог. С негова помощ се постига "народен" датчик присъствие в домашната автоматизация. . ...

 
Онзи ден един сайдер виртуално ме нарече "чекия на мокър пясък". Тук делайлирах и приложих до откат цялото си натрупана мощ по псувня. Немедлено бях баниран по дефолт след такъв словесен погром и за отмъщение се натресох в форум на тьотки, дълбаещи проблеми с наднорменото си тегло. Там тоже метнах няколко истини видени ми от очите през далечния февруари 2008г. Нарекох ги гигимоти и ги ограмотих по туй-унуй как да се избавят от тюленовата си маст и прочие подкожна тъкан. Признавам, едва ли ще се намери мъж, харесващ джезве кокали. Ето защо по порнилките цицораните са едри, но с стегнати гъзяги. По принцип в България жена "торба с кокали" не е масово явление. Дори тези с нормално телосложение са с отпуснати кожаци и целулитки с болнаво телосложение. Спортиските настрана. Жените над 45-50 години са живи пигита. Една не видях нормална. Повечето от младите пък са с нисък гъз, паласки и някакво жалко подобие на цици. И хич не им дреме за външния вид, нали стотици вагинопоклонници са склонни да им обръщат внимание, да въздишат по тях. Българският мъж не подбира-до такъв извод стигам. Важното е после да се похвали, че треснал нещо и след това си е взел душ, защото се къпе само след чукане. Имало е моменти да бъда пиян и дрогиран като Елвис преди да умре, та не помня аз кога се къпя.
Е кажете ми след такива мисли, защо пък да не се целя в манекенки? Псевдоморалистките ще ми намекнат: "Градски, подбирай си компанията, кой те е карал да си търкаш месата с вампири?" - без да си дават сметка, че самите те са отвратитки и заемат челно място в категория "вампир". Според тази логика, те трябва да си седат девствени, дърти моми, което всъщност е гениална идея.
Но да се върнем на въпроса-защо българката е кабанчик? Просто е Авакуме-не може да си позволи качествена храна, защото голяма част от мизерните си кинти дава за гримове, мазила, парцали. Българката яде тестени, мазни, пържени боклуци и си мисли, че като ходи пеш 3 спирки до тях и всичко ще стопи. Забелязах и друга крайност. Мания за здравословен начин на живот, здравословно хранене или каквото там му викат. Диетата й най-често състои от: ябълка, преоценени портокали, сокове пълни с консерванти и цели три вафлички, които се равняват точно на самун хляб. Някои спират месото, други леба и минават only на белтъци, e и на въглехидрати. Анатемосват мазнините, ма'ат като разпрани зеленчуци, натъпкани с нитрати. Вследствие, на което черния дроб, бъбреците и имунната система стават на гермеч. Една-две седмици ядат като тиранозаври всякакви люцерни, коприви и троскоти, а после стават непоносимо нервни и започват, да качват от въздуха даже. Вследствие на което, дупарата и циците отслабват, но пък почва да трупа на пояса. Намират утешение в генетиката си, че каквото и да правят са си "пухкави". Тях не мога да ги разбера, честно. По-добре да кажа,че съм мързеливо копеле, много ям и не спортувам, отколкото да плямпам врели-некипели, че по рождение съм генетически обременена свиня!
Е те това ме помпи с фалшив патриотизъм. Българските моми са най-красивите, а българските мъже не са , но пък са най-умни! Е как става туй, гражданино? Мистерия някаква. По законите на логиката би трябвало да са красиви и умни фифти-фифти, защото генетиката им е една и съща-българска. Докога роби на тазе ерес?! Очевадно е какви физически и ментални тресавища съставляват нацията. Ако бяхме най-умни, щеше ли това копие на държава, да е в туй дередже? Ако бяхме най-красиви щяха ли българскит курви да са най-ниско платените в Европа? Ако мъжете български бяха най-потентни, щяха ли жените ви да си мечаят за секс с някой сдухан негър, смърдящ на горила? И за капак, ако бехме най-хубави и умни, щяха ли мъжете ви да свършват върху пъпа от страх, да не заченете още едно такова национално богатство, каквото е българското дете-бъдещ дилър, потребител и проститут. Ди гранде ташак е, че ако питаме средностатистическия бай ганьовец, той с увереност ще потвърди "От наще по-убави нема", а ако запитаме някоя мърла, тя ще каже,че българският мъж е посредствен, мърляч, пияница, простак, безпаричен (факт) и би се оженила за чужденец, забравйки дори да спомене, че ако и мърляч- "българският мъж все пак е най-умен"! Проницател, нали! И все пак като излезна сред пийпълсите се гордея, че съм българин, защото чужденците виждат ясно, че България може да ражда готини хора!
Тези мрачни мисли бяха видения, докато се спусках сред народа. Виждах само едно-грозни и дебели лелки, алкажи, бомжове, дебели жени, дебели деца, грозни, гърчави или пък дебели , пъпчиви тийнове със смешни прически, които си мислят, че амфетата е пъпкотрепач, както и разни фекалчета с костюм и чепици от бала, тръгнали да симулират западняшки по заведенията. По находчиви от последната група нарочно се прават на чужденци като плямпат на изкълчен немски или английски, с надежда някоя пошла българска курнелия да им върже, понеже да си чужденец сред булгарише тресавищата е мно'о вървежно, разбираш ли копе'ле. Даже ми се набиха на очи инвертори. Правят се на талибани с разни чаршафи по големите си глави из родните дискотеки с същата подмолна цел-да заблудат лапнипишките, че са паралии-араби. Каква екзотика, какъв ум? Арабски милионери на почивка в България-ебаси ташака небивал! Как ги допускат такива клоуни в "елитни" дискотеки си задавам въпрос и отговор не искам.
Порази ме друго. Защо тия сифилистаци носят плитки талии, след като балдърите са им къси и това само засилва гнусната им визия на дакели? Естествено, за да им се видят паласките (съвременната пачавра не трупа на цици, а на гъз и паласки) и неизменното татуу на кръста-шевица, плетеница или някакъв трайбъл шит, дисгьосан на всяка втора пачавра. Това доказва факта, че когато видат нещо от някого и го искат същото е предпоставка за пословичната зависливост на българите. Всеки трети (тук отново преобладава женското съсловие) прави мръсно или магии на другия (вярата в ходжи ,черни котки и суеверия издава и реалното интелектуално ниво),което в крайна сметка прави мизерният им живот още по-мизерен.
Е така ли ще го караме занапред, скъпи ми завистници, туловища и дребни душици?
Докато българските вагинопоклонници не спрат да обръщат внимание на посредствени, зле изглеждащи тостолопи, с пошла визия и още по-пошъл манталитет, няма да се оправят нещата. Това емоята платформа между другото. И питам още-как да се поддържа една разпоретина, след като и така се намира кой да й обърне внимание.
Аз повеждам неравната битка с целулита, окосмяването и килата повече от 60. Така че нито една свиня вече не е в безопасност, прикрита зад бронятата си от бричове, дебелокожие и овчедушие. Подобни мисли ме озариха да преоткрия магията на онанизма. Сигурно тези тьотки, дето ме натириха от темата, са не само дебели и грозни, ами и космати и не само под мишницата, ами под носа. Забелязал съм, че колкото по-космата е една жена (нямам предвид след обезкосмяване, а по ген), толкова по-увреденна е психически. Честно казано не виждам нищо лошо нито в последното ми извод. .
Е извини ме, но някой трябваше да даде отпор на дребните душици, криещи се зад едрите, но болнави тела. Мислят си, че някой друг им е виновен, вместо да търсят вината в хормоналният си дисбаланс. Една жена смени ли си настроението повече от три пъти за деня (за мъж до два пъти), бегай далеч братче. Аз въобще не държа жена ми да е умна. Постоянно да ми навира в лицето образованието си и как заслужавала нещо по-добро от това ми готви и прислугва. Да ми гради псевдокариера, да ми се прави на независима, въпреки че живеем под един покрив и всеки донякъде е зависим от другия. Постоянно да ми спори за глупости и да се възхищава от интелекта на разни мазни старци, яко плешиви при това дори и там, с които да се мъкне по семинари.
Естествено никого не визирам и съм го писал за себе си. Чукча не читател-чукча писател. Поръчал съм си портрет, който ще изобразява Profruit, замислено четящ книга на Profruit.

Ваш духовен гуру и брат Profruit

Този блог е реинкарнация на първите ми опити за споделяне в нета. На времето започнах с къси разкази на преживяното. После се обезсмисли и превърнах блога си в системно радио. Пиша единствено неща, които карат душата ми да живее: openHAB, Ubuntu, Споделено и т.н. Това е моето системно радио, разбирате ли? Моята вълна и вие сте на нея сега.

Архив на блога