Profruit banner

Умен звънец в openHAB

16 декември 2023

Телефонът е винаги с мен и сега, където и да се намирам получавам известие от openHAB, че някой е позвънил и чака пред вратата. А ако ме няма вкъщи става ясно часа и датата на последното позвъняване.

Tasmota Multipress

30 септември 2023

Идеята е Sonoff Touch T1 US 2 в салона, да управлява освен своето осветление и това в кухнята, а още вентилатора.

DIY 12V 1A WiFi Router UPS

22 април 2023

При поредно прекъсване на захранването вкъщи, батерията на нoтбука и двата UPS автоматично превключват на аварийно захранване и едновременно полита съобщение за конфуза

Zigbee2MQTT клониране

21 януари 2023

... как да клонираме съществуваща настройка на Zigbee2MQTT без да се налага последвало интервю на zigbee-устройствата.

LD2410 - бюджетен датчик присъствие в openHAB

11 февруари 2023

Цената на HLK-LD2410 зададе име на поредната тема в моя блог. С негова помощ се постига "народен" датчик присъствие в домашната автоматизация. . ...




Операционна система - WindowsXP SP3
Приложна дизайнерска програма - SolidWorks 2006 SP0.0
Тяхната комбинация нагледно показва прост пример за създаване на твърдо тяло.
SolidWorks е лидираща програма в бранша и предлага цялостно решение за машиностроителен инженеринг. Тя e основният продукт на SolidWorks Corpоration, притежание на френската Dassault Systèmes. Благодарение на SolidWorks се промениха представите за проектиране. В тази програма първо чертам в плоскостта, а после изтегляме в пространството. Това предполага налично техническо въобръжание за достигане на крайния резултат.

Начало
Стартираме програмата и създаваме нов документ. Избираме една от трите плоскости на пространството за работна. Чертаем нов Sketch с инструмент Circle. Toй е необходим за бъдещия делителен радиус на нашата пружина. Точен размерът гоним с Smart Dimension.


Направата на пружина става с помощта на инструмент Helix/Spiral. Негова е заслугата да бъде водач при изграждането на пружината. За целта активираме произволна втора помощна повърхност, в която ще начертаме бъдещата спирала. Допираме окръжността и активираме Helix/Spiral. Автоматично получаваме спирала, която в следващи стъпки корегираме брой витки и стъпка.


В последната свободна повърхност, в случая Right Plane, предстои да начертаем окръжност - Sketch 3. Това е диаметърът на солидното тяло.


Следва активация на инструмент Swept Boss/Base. Указваме водим Sketch и водач. Активираме Show Priview и получаваме бъдеща пружина.


Оформяне на пружината. Нужните пети постигане с начертаване на поред Sketch 4. Чертаем правоъгълник, който след изтегляне ще изиграе роля на нож.


Инструмент Extruded Cut с настройки Through All. При нужда реверсираме направлението на действие. Бутон ОК отсича пружината и тя има пета.


Завъртане на 180' и повторение на предходното действие. Наличие - втора пета.



И ето нашата красавица!






до нови срещи   ^.^
13.09.2009 profruit 


0 Response to "Пружина"

Публикуване на коментар

Този блог е реинкарнация на първите ми опити за споделяне в нета. На времето започнах с къси разкази на преживяното. После се обезсмисли и превърнах блога си в системно радио. Пиша единствено неща, които карат душата ми да живее: openHAB, Ubuntu, Споделено и т.н. Това е моето системно радио, разбирате ли? Моята вълна и вие сте на нея сега.

Архив на блога