Начало
Направата на пружина става с помощта на инструмент Helix/Spiral. Негова е заслугата да бъде водач при изграждането на пружината. За целта активираме произволна втора помощна повърхност, в която ще начертаме бъдещата спирала. Допираме окръжността и активираме Helix/Spiral. Автоматично получаваме спирала, която в следващи стъпки корегираме брой витки и стъпка.
В последната свободна повърхност, в случая Right Plane, предстои да начертаем окръжност - Sketch 3. Това е диаметърът на солидното тяло.
Следва активация на инструмент Swept Boss/Base. Указваме водим Sketch и водач. Активираме Show Priview и получаваме бъдеща пружина.
Оформяне на пружината. Нужните пети постигане с начертаване на поред Sketch 4. Чертаем правоъгълник, който след изтегляне ще изиграе роля на нож.
Инструмент Extruded Cut с настройки Through All. При нужда реверсираме направлението на действие. Бутон ОК отсича пружината и тя има пета.
Завъртане на 180' и повторение на предходното действие. Наличие - втора пета.
И ето нашата красавица!
до нови срещи ^.^
0 Response to "Пружина"
Публикуване на коментар